Best Game
Best Game

Best Game

Strike Battle، یک صفحه کلید مکانیکی با ابعادی کوچک

شرکت اسپانیایی Ozone Gaming که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات جانبی گیمینگ حرفه ای و رده بالا فعالیت می کند، سال میلادی 2015 را با معرفی هدست های سری Blast آغاز کرد و حالا این شرکت از یک صفحه کلید مکانیکی ارگونومیک و جمع و جور رونمایی کرده که با نور پس زمینه قرمز به کار رفته در کلید ها، جذابیت خاصی را با خود همراه کرده است. این محصول جدید که Strike Battle نام دارد بر خلاف ابعاد کوچک و جمع و جور ، از کلید های معروف Cherry MX در اندازه بزرگ بهره برده تا تجربه ای به یاد ماندنی را برای گیمرها رقم بزند. علاقه مندان می توانند هنگام سفارش این محصول از سوئیچ های مورد علاقه Cherry در رنگ های مشکی، قرمز، آبی و قهوه ای یکی را به دلخواه و بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

مطمئنا ابعاد کوچک این صفحه کلید برای خیلی از کاربران که به فضای بیشتری برای قرار دادن ماوس و پد نیاز دارند، مخصوصا در بازی های شوتر اول شخص، کاربردی و مفید خواهد بود. همینطور گیمرهایی که برای انجام مسابقات دائما در حال جابه جایی می باشند، به راحتی می توانند این صفحه کلید را در کوله پشتی خود قرار داده و هیچ نگرانی هم از بابت صدمه دیدن کلید ها نداشته باشند. نور پس زمینه قرمز رنگ با امکان تعریف حالت های مختلف نورپردازی و همچنین تنظیم برای برخی از کلید های دلخواه لذت بازی کردن در محیط های تاریک را دو چندان می کند. این صفحه کلید با بدنه آلومینیومی و کلید های تعبیه شده با طول عمر تا 50 میلیون ضربه ، استحکام و پایداری تضمین شده تقریبا نامحدودی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

گیمرها می توانند با توجه به سبک بازی خود تا پنچ پروفایل مخصوص را تعریف کرده و از ذخیره کردن میانبرها تا 30 حالت ماکرو قابل برنامه ریزی بهره مند شوند. علاوه بر این امکان تعریف زمانبندی مورد نظر مثلا یک میلی ثانیه تا 16 میلی ثانیه برای عملکرد کلید ها وجود دارد. این محصول از هفته آینده و با قیمت 80 یورو عرضه خواهد شد.  
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.