Best Game
Best Game

Best Game

انویدیا کنسول بازی اندرویدی شیلد را با قابلیت 4K و قیمت رقابتی معرفی کرد (ویدیو بررسی اولیه این دستگاه را ببیند)

کمپانی انویدیا در مراسم GDC 2015 از یک کنسول بازی اندرویدی رونمایی کرد. این کنسول که در رده محصولات شیلد (Shield) انویدیا معرفی شده اولین کنسول Android TV با قابلیت 4K در دنیا می باشد. انویدیا قبلا در این رده تبلت و کنترلر چند منظوره بازی شیلد را معرفی و عرضه کرده بود. این محصول جدید از بدنه نسبتا باریک و جمع و طراحی آشنای انویدیا با بدنه مشکی براق و لوگوی سبز رنگ معروف این شرکت بهره مند شده است. همانطورکه اشاره شد این کنسول می تواند محتواهای ویدئویی 4K را در نرخ به روز رسانی 60 هرتز پخش (رمزگشایی) کند. انویدیا برای این محصول جدید به همراه کنترلر بازی آن قیمت 199 دلار را تعیین کرده و قرار است از اواسط اردیبهشت ماه آن را به همراه سرویس جدید استریم بازی خود تحت عنوان Gridعرضه کند. ریموت کنترلر بلوتوثی این کنسول هم با قابلیت تشخیص صدا و چند ویژگی دیگر (نمی توان با آن بازی ها را کنترل کرد) به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.

کنسول شیلد به سوپر چیپ پر قدرت انویدیا یعنی Tegra X1 مجهز شده که در ماه ژانویه از آن رونمایی شد. آقای Jen-Hsun Huang مدیر عامل انویدیا در معرفی این کنسول به این موضوع اشاره کرده که این دستگاه بسیار قویتر از ستاپ باکس های موجود همچون Roku و Apple TV ظاهر شده و از طرفی در مقایسه با کنسول بازی Xbox 360 از عملکرد دو برابری برخوردار است. کنسول انویدیا شیلد فروشگاه مخصوص به خود را خواهد داشت و در زمان عرضه شدنش بیش از 50 عنوان بازی متنوع و جذاب آنرا همراهی خواهند کرد. در دموی ارائه شده عناوینی همچون Portal ، Star Wars: Knights of the Old Republic و Half-Life 2: Episode 1 به چشم خوردند. توسعه دهندگان مختلفی هم در برنامه معرفی این کنسول حضور داشتند که از برنامه های خود برای آینده این محصول جدید خبر دادند. عناوینی همچون Doom 3 BFG edition ، Borderlands: The Pre-Sequel و Crysis 3 که همگی با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه و جزئیات گرافیکی بالا معرفی شدند، نشان از قدرت بالای این کنسول بازی دارند.


از این به بعد از لوازم جانبی Xbox One خود برای PC استفاده کنید

بسیاری از کسانی که پلتفرم خود را تغییر می دهند با مشکل عادت کردن به پلتفرم جدید روبرو می شوند، از دسته و یا لوازم پلتفرم جدید گرفته تا دشبورد متفاوت و فرق کردن نحوه ی عملکرد و اما امروز مایکروسافت با منتشر کردن این خبر که کاربران PC می توانند از این به بعد از وسایل Xbox One خود برای بازی کردن استفاده کنند، کمی این مشکل را حل کرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از جزییات این خبر آگاه شوید.

مایکروسافت اعلام کرد که کاربران از این به بعد با کمک یک آداپتور می توانند وسایل Xbox One خود را در PC استفاده کنند.

این شرکت در GDC گفت که این آداپتور به شما این اجازه را می دهد که از دسته Xbox One برای بازی کردن PC استفاده کنید بدون اینکه کابلی به این دو وصل شده باشد.

Phill Spencer در این باره اینطور می گوید:

وسایل بی سیمی که شما در Xbox One استفاده می کنید از این بعد بر روی PC نیز کار می کند.

و ادامه می دهد:

ما می خواستیم که کار بازیکنان را راحت کنیم و بین بخش های مختلف ما یک فاصله نباشد، به نظر ما بازیکنان باید آنطور که دوست دارند بازی کنند.

از این حرف می توان فهمید که مایکروسافت به طور کامل به راحتی کاربران خود احترام می گذارد و دوست دارد که کاربران در استفاده از پلتفرم های مختلف راحت باشند.

قیمت درستی برای این آداپتور گفته نشده است ولی به احتمال زیاد اخبار بیشتر به زودی منتشر می شود.

این عمل یکی از چند کاری است که مایکروسافت برای نزدیک کردن Xbox One و Windows 10 انجام داده است.

از باندل جدید PS4 رونمایی شد | PS4 در لباس Metal Gear Solid V جذاب به نظر می رسد


Konami و Sony Computer Entertainment چندی پیش از باندلی خاص و زیبا برای کنسول PlayStation 4 رونمایی کردند. این باندل جدید با طرح Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به زودی و در ابتدا در فروشگاه های ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. با اطلاعات و تصاویر بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

همانطور که در ابتدای خبر هم اشاره کردیم Konami و Sony Computer Entertainment باندل جدید کنسول PS4 را معرفی کردند که زیبا به نظر می رسد. با توجه به توضیحات دو کمپانی ، این باندل جدید در رنگی قرمز و جذاب ( رنگ بازوی شخصیت اصلی بازی یعنی Snake ) منتشر خواهد گشت. البته همانطور که گفتیم این باندل جدید فقط در “آسیا” و به تعداد محدود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که سهم عمده ی آن را هم ژاپن می برد. البته عنوان Metal Gear Solid V نیز همراه با این باندل در داخل جعبه موجود خواهد بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعات به خصوصی درمورد عرضه در اروپا و آمریکا وجود ندارد و به نظر نمی رسد که در این چند روز آینده بخواهد اتفاق خاصی درمورد عرضه در اروپا بیفتد! رنگ بندی این باندل بسیار زیباست چراکه در آن ترکیب رنگ های قرمز ، مشکی و طلایی دیده می شود. البته کنترلر این باندل هم سیاه رنگ است و به رنگ همان اسلحه ای است که Snake در دست دارد. پس با این باندل می توانید در حال و هوای عنوان Metal Gear Solid V قرار گیرید و تجربه ی آن بیش از پیش برایتان جذاب شود. در ادامه می توانید تصاویری از این باندل را مشاهده کنید:

Strike Battle، یک صفحه کلید مکانیکی با ابعادی کوچک

شرکت اسپانیایی Ozone Gaming که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات جانبی گیمینگ حرفه ای و رده بالا فعالیت می کند، سال میلادی 2015 را با معرفی هدست های سری Blast آغاز کرد و حالا این شرکت از یک صفحه کلید مکانیکی ارگونومیک و جمع و جور رونمایی کرده که با نور پس زمینه قرمز به کار رفته در کلید ها، جذابیت خاصی را با خود همراه کرده است. این محصول جدید که Strike Battle نام دارد بر خلاف ابعاد کوچک و جمع و جور ، از کلید های معروف Cherry MX در اندازه بزرگ بهره برده تا تجربه ای به یاد ماندنی را برای گیمرها رقم بزند. علاقه مندان می توانند هنگام سفارش این محصول از سوئیچ های مورد علاقه Cherry در رنگ های مشکی، قرمز، آبی و قهوه ای یکی را به دلخواه و بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

مطمئنا ابعاد کوچک این صفحه کلید برای خیلی از کاربران که به فضای بیشتری برای قرار دادن ماوس و پد نیاز دارند، مخصوصا در بازی های شوتر اول شخص، کاربردی و مفید خواهد بود. همینطور گیمرهایی که برای انجام مسابقات دائما در حال جابه جایی می باشند، به راحتی می توانند این صفحه کلید را در کوله پشتی خود قرار داده و هیچ نگرانی هم از بابت صدمه دیدن کلید ها نداشته باشند. نور پس زمینه قرمز رنگ با امکان تعریف حالت های مختلف نورپردازی و همچنین تنظیم برای برخی از کلید های دلخواه لذت بازی کردن در محیط های تاریک را دو چندان می کند. این صفحه کلید با بدنه آلومینیومی و کلید های تعبیه شده با طول عمر تا 50 میلیون ضربه ، استحکام و پایداری تضمین شده تقریبا نامحدودی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

گیمرها می توانند با توجه به سبک بازی خود تا پنچ پروفایل مخصوص را تعریف کرده و از ذخیره کردن میانبرها تا 30 حالت ماکرو قابل برنامه ریزی بهره مند شوند. علاوه بر این امکان تعریف زمانبندی مورد نظر مثلا یک میلی ثانیه تا 16 میلی ثانیه برای عملکرد کلید ها وجود دارد. این محصول از هفته آینده و با قیمت 80 یورو عرضه خواهد شد.  

کاربران Call Of Duty: AW در PC وسایل جدید می گیرند

دی ال سی Havoc بالاخره برای PS4 و PS3 عرضه شد ولی این دی ال سی برای PC تاخیر خورد، حال Sledge Hammer به خاطر این تاخیر عذر خواهی کرده است و به همین دلیل نیز یک لباس جدید به کاربران PC هدیه داده است، برای جزییات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

شما می توانید این لباس بسیار زیبا را در Supply Drop بعدی که می گیرید دریافت کنید، درجه ی این لباس Elite است.

کاربران PC به غیر از این لباس تا زمان عرضه دی ال سی  Double XP ، Havoc نیز می گیرند.

این دی ال سی چهار مپ جدید در بخش مالتی پلیر و یک بخش جدید به نام Exo Zombies به علاوه اسلحه ای جدید به کسانی که این دی ال سی را خریده اند می دهد.