Best Game
Best Game

Best Game

از باندل جدید PS4 رونمایی شد | PS4 در لباس Metal Gear Solid V جذاب به نظر می رسد


Konami و Sony Computer Entertainment چندی پیش از باندلی خاص و زیبا برای کنسول PlayStation 4 رونمایی کردند. این باندل جدید با طرح Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به زودی و در ابتدا در فروشگاه های ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. با اطلاعات و تصاویر بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

همانطور که در ابتدای خبر هم اشاره کردیم Konami و Sony Computer Entertainment باندل جدید کنسول PS4 را معرفی کردند که زیبا به نظر می رسد. با توجه به توضیحات دو کمپانی ، این باندل جدید در رنگی قرمز و جذاب ( رنگ بازوی شخصیت اصلی بازی یعنی Snake ) منتشر خواهد گشت. البته همانطور که گفتیم این باندل جدید فقط در “آسیا” و به تعداد محدود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که سهم عمده ی آن را هم ژاپن می برد. البته عنوان Metal Gear Solid V نیز همراه با این باندل در داخل جعبه موجود خواهد بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعات به خصوصی درمورد عرضه در اروپا و آمریکا وجود ندارد و به نظر نمی رسد که در این چند روز آینده بخواهد اتفاق خاصی درمورد عرضه در اروپا بیفتد! رنگ بندی این باندل بسیار زیباست چراکه در آن ترکیب رنگ های قرمز ، مشکی و طلایی دیده می شود. البته کنترلر این باندل هم سیاه رنگ است و به رنگ همان اسلحه ای است که Snake در دست دارد. پس با این باندل می توانید در حال و هوای عنوان Metal Gear Solid V قرار گیرید و تجربه ی آن بیش از پیش برایتان جذاب شود. در ادامه می توانید تصاویری از این باندل را مشاهده کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.